Річний звіт
про діяльність Царичанської філії
Царичанського ліцею Царичанської селищної ради
за 2024-2025 н. р.
Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» та Примірного
положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та
професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та
громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23
березня 2005 р. № 178, звіт керівника має на меті утвердження відкритої і
демократичної системи управління навчальним закладом, поєднання державного й
громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень,
запровадження колегіальної етики управлінської діяльності.
Управління й фінансування закладом здійснюється
відділом освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради та засновником.
Уся діяльність педагогічного колективу Царичанської філії у 2024-2025
навчальному році спрямовувалась на забезпечення прав учнів на загальну середню
освіту, на забезпечення рівного доступу до якісної та ефективної освіти,створення
безпечних умов перебування для всіх учасників освітнього процесу, організацію
навчально-пізнавальної діяльності, розвиток виховної системи у школі, методичну
роботу з педкадрами, співпрацю з сім’єю, позашкільними і громадськими
організаціями з метою розвитку особистості учнів.
У 2024-2025
навчальному році заклад освіти забезпечував діяльність відповідно до наступних
напрямів:
- організація освітнього процесу;
- виховний процес;
- методична робота;
- учасники освітнього процесу;
- матеріально-технічна база закладу;
- фінансово-господарська діяльність
закладу;
- прозорість та інформаційна
відкритість закладу.
Освітня робота Царичанської філії впродовж 2024-2025 н.р. була організована
згідно:
- Стратегії розвитку закладу освіти;
- річного плану роботи опорного
закладу освіти;
- перспективного плану роботи закладу
освіти;
- освітньої програми закладу освіти;
- планів виховної роботи класних
керівників;
- плану роботи шкільної бібліотеки;
- календарно – тематичного планування
;
- Статуту закладу освіти;
- Положення про академічну
доброчесність учасників освітнього процесу закладу освіти;
- Положення про систему забезпечення
внутрішньої якості освіти закладу.
І.ОРГАНІЗАЦІЯ
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Організація освітнього процесу у 2024-2025
навчальному році була спрямована на реалізацію наступних завдань:
1.1.Освітнє середовище:
- Забезпечення комфортних і безпечних
умов навчання та праці;
- Створення освітнього середовища,
вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;
- Формування інклюзивного,
розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору;
1.2.Система оцінювання здобувачів
освіти:
- формування відкритої, прозорої і
зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;
- застосовування внутрішнього моніторингу, що
передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного
здобувача освіти; - спрямовування системи оцінювання на формування у здобувачів
освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до
самооцінювання; 1.3.Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу
освіти:
- ефективність планування педагогічними
працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до
організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей
здобувачів освіти;
- постійне підвищення рівня професійної
компетентності та майстерності педагогічних працівників; - налагодження співпраці
зі здобувачами освіти, їх батьками чи іншими законними представниками (далі -
батьки), працівниками закладу освіти;
- організація педагогічної діяльності
та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності;
1.4.Управлінські процеси закладу
освіти:
- наявність стратегії та системи планування
діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань;
- формування відносин довіри,
прозорості, дотримання етичних норм;
- ефективність кадрової політики та
забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників.
- організація освітнього процесу на
засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі
конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти
з місцевою громадою;
- формування та забезпечення реалізації
політики академічної доброчесності.
Відповідно до законодавства
здійснювалося комплексне вивчення та самооцінювання освітньої діяльності
закладу освіти. У 2024-2025 навчальному
році було проведено комплексне самооцінювання освітнього середовища закладу
освіти (І семестр) та самооцінювання системи управлінської діяльності ЗЗСО (ІІ
семестр), результати якого оприлюднені на шкільному веб-сайті.
Наш
навчальний заклад має 12 затишних навчальних кімнат для проведення освітнього
процесу кімната ГПД, ресурсна кімната,
методичний кабінет, бібліотека, спортзал,
майстерня, оснащена робочими станками, спеціальними столами для роботи з
металом та деревом, їдальня на 100 посадочних місць, 2 внутрішніх туалети (для
учнів 1-4 класів та для учнів 5-9 класів), 2 бойлери для нагрівання води.
У нашій філії систематично здійснюється оновлення
банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносяться кожного
разу після зміни у соціальному статусі учнів. Станом на 01.06.2025 року на обліку у Царичанській
філії перебуває 78 дітей
пільгових категорій, з них: 8 дітей із багатодітних родин, малозабезпечені- 8, 4
дітей-інвалідів дитинства, 3 дитини, що знаходиться під опікою, 16 дітей, батьки яких були чи є учасниками
АТО-9, 22 дитини-ЗАРФ, УБД, 5 дітей- ВПО, 2 дитини з ООП, 1 дитина УБД
загиблого. Протягом навчального року діти пільгових категорій залучалися
до загальношкільних заходів.
ІІ.НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ
ПРОЦЕС
Методична
робота
У 2024-2025 навчальному році методична робота в
закладі здійснювалася з метою реалізації основних положень розпорядчих
документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки
України, підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу,
вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.
Протягом року методичну роботу було спрямовано на виконання таких завдань:
-
здійснення заходів щодо впровадження нового Державного стандарту базової
загальної освіти, Державного стандарту початкової загальної освіти;
- впровадження
елементів сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розвиток особистості
учня;
- формування
у педагогічних працівників стабільного інтересу до актуальних проблем
психолого-педагогічної науки, прогресивного досвіду;
-
розвиток соціальної активності вчителів, рівня загальної і педагогічної
культури;
-
подолання освітніх втрат та освітніх розривів в умовах воєнного стану.
У нашій філії функціонує
консультпункт «Орієнтир» по організації науково-методичної роботи у кількості 5
чоловік, а саме:
1. Солдатова Ю.А. -
завідувач філії, координує роботу МР;
2.
Малига Т.В. - заступник завідувача філії, голова
консультпункту;
3.
Середа Н.Й. - вчитель початкових
класів, секремар методичного консультпункту;
4.
Ліщинська Р.В. - вчитель історії і географії, член
консультпункту;
5.
Липка А.М. - вчитель початкових
класів, член консультпункту.
На засіданнях консультпункту, методичних оперативках
та нарадах при завідувачу філії розглядалися такі питання:
-
Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік, затвердження завдань на новий навчальний рік;
-
Ознайомлення членів консультпункту з
Інструктивно-методичними листами Міністерства освіти і науки України;
-
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;
-
Результати роботи по
надолуженню освітніх втрат;
-
Формування безпечного
освітнього простору закладу для всіх учасників освітнього процесу, створення
безпечних умов для здобуття освіти, забезпечення її доступності (відповідно
безпекової ситуації);
-
Впровадження Державного
стандарту базової середньої освіти на предметному циклі, у 7 класі;
-
Формування в учнів
ключових компетентностей, комплексного розуміння предметів та процесів,
дослідницької діяльності шляхом впровадження STEM–навчання, нових
сучасних інструментів та технології, форм, методів, засобів навчання з
дотриманням принципів академічної доброчесності;
-
Аналіз перевірки та стану
викладання предметів і зрізів знань з математики (1-9 кл.), географії (6 кл.),
здоров’я, безпека, добробут (5-7 кл.) та результати зрізів знань з цих
предметів.
-
Подолання навчальних втрат
і розривів спричинених воєнним станом за рахунок роботи консультативних
пунктів, проведення групових та індивідуальних компенсаторних занять для
підвищення позитивної динаміки результатів навчання учнів (під час канікул,
після уроків за бажанням учнів);
-
Підвищення професійного
рівня педагогів за рахунок щорічної курсової перепідготовки, навчання на
освітніх платформах;
-
Забезпечення системного
психолого-педагогічного супроводу всіх учасників освітнього процесу;
-
Впровадження наскрізного
виховного процесу, заходів із реалізації Концепції
національно-патріотичного виховання, залучення учасників освітнього процесу до
волонтерської та проєктної діяльності (ШГБ), розвиток навичок інформаційної
гігієни під час війни.
Кожен учитель працював над обраною власною
науково-методичною проблемою. Методична робота у філії здійснювалась згідно
плану роботи Царичанського ліцею через колективну, групову, індивідуальну форми
роботи.
Події сьогодення вносять певні зміни
щодо організації навчального процесу в навчальному закладі. Наша філія працювала в звичайному режимі,
але під час оголошення повітряної тривоги навчання проводилося в укритті.
Вчителі та учні нашої
філії взяли активну участь у проведенні Всеукраїнського дня STEM «На крилах STEM», а також інженерного тижня. А
також досвідчені вчителі демонстрували свою майстерність проведенням відкритих
уроків «Досвід + Молодість = Успіх». На методичних оперативках вчителі ділилися своїм досвідом по питаннях:
«Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів, що направлене на поліпшення
навчання», «Створення ситуації успіху на основі впровадження диференційованого
навчання», «Вимоги до сучасного уроку (ключові компетентності та наскрізні
вміння)».
Атестація та підвищення
кваліфікації педагогічних працівників
Запорукою ефективності освітнього процесу було і
залишається підвищення професійного рівня педагогів. У 2024-2025 н.р. у філії
працювало 18 педагогічних працівників. Згідно плану атестацію проходив вчитель
трудового навчання та технологій Уразко В.П. Наслідки атестації узагальнено та
обговорено. За результатами атестації Уразку В.П. було присвоєно кваліфікаційну
категорію «спеціаліст другої категорії».
Для формування методологічної та теоретичної
компетентності, поглиблення соціально-гуманітарних і
психолого-педагогічних знань протягом 2024-2025 навчального року
педагогічні працівники філії успішно пройшли онлайн-курси у КЗВО «ДАНО» та
на платформах онлайн-освіти EdEra та Prometheus.
Робота з
обдарованими дітьми
Робота філії у 2024-2025 н. р. була спрямована на
розвиток духовної, інтелектуальної, творчої особистості. З цією метою в школі
щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк «Обдарована молодь». Зараз
він нараховує 8 здобувачів освіти, з них: учнів академічної обдарованості - 4,
спеціальної - 4.
Головним показником якості діяльності педагогічного колективу є досягнення
учнів. Протягом навчального року в філії проводилася робота із залучення учнів
до участі у шкільних учнівських олімпіадах з базових дисциплін, турнірах,
змаганнях, конкурсах, проєктної діяльності
(ШГБ).
Традиційною колективно-груповою формою
методичної роботи в школі є проведення предметних тижнів, як комплексу
навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів,
поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного
досвіду вчителів. Вони вносять цікаві заходи та інноваційні технології до
навчально-виховного процесу, удосконалюють організаційні якості вчителів та розвивають
здібності учнів.
Підводячи
підсумки методичної роботи в філії, слід зазначити, що вона здійснювався на
належному науково-теоретичному та методичному рівні, сприяла реалізації
поставлених завдань перед колективом, професійному зростанню педагогів,
підвищенню якості знань та умінь учнів, активізації роботи з обдарованими
дітьми.
Виховна робота
Морально-правове
виховання у 2024-2025 н.р. здійснювалося через викладання курсу правознавства,
до Міжнародного дня прав людини був проведений тиждень правознавства, а
також проведений Міжнародний день
толерантності і акція «16 днів проти насильства», «Кольоровий тиждень» (1-4
кл), бесіди про права поведінки під час зустрічі з незнайомцями, про можливе
насилля в сім’ї, дебати «Що таке толерантність?», година спілкування до
міжнародного дня волонтера (1-9 кл.), виготовлення плакату «Волонтер-це» (3-4
кл), акція «Створи свою квітку толерантності» (5-6 кл.), до тижня цивільного
захисту проведено урочисту лінійку та вікторину «Безпека дітей під
час війни (1-9 кл.), зустріч із головним інспектором, у бібліотеці діяла
виставка «Вчимося діти в надзвичайних ситуаціях» та проведено квест-гру «Знати.
Вберегтись. Врятувати» (1-9 кл.).
Громадянське виховання у 2024-2025
н.р. реалізовувалося через проведення таких заходів: до
дня Героїв Небесної Сотні була проведена лінійка-реквієм «Небесна сотня-ніколи
знову», перегляд відео-сюжету «Небесна сотня», «Майдан» (5-9 кл.) , до Дня
Соборності України урочиста лінійка «Моя нескорена країно, тебе нікому не
здолати», до Дня захисників та захисниць України
захід «Що я знаю про українське козацтво», до Дня миру конкурс плакатів «Діти
миру – за мир!» (5-9 кл.), акція «Голуб Миру» (1-4 кл.) Щорічно відзначаємо День Гідності і Свободи
України: виховна година «Ми – діти вільної країни» (2-9 кл.), та створили
фотовиставку на тему «Україна: незалежність, гідність, свобода»(1-2 кл.),
написали лист у майбутнє «Хочу бути гідною людиною» (4-5 кл.) У лютому
проведено виховні заходи та тематичні заходи «Афганістан – біль і пам’ять (7-9
кл.) В квітні було проведено годину спілкування «Гірчить Чорнобиль крізь
роки»(5-9кл.), а також переглянули відеопрезентацію: «15 цікавих фактів про
Чорнобильську атомну електростанцію», до дня Європи захоплюючий захід «Європа
на смак» (1-4 кл.), проведені години пам’яті «1097 днів незламності». (1-9
кл.).
У школі є куточок державної символіки, де учні мають змогу
знайомитися з державними символами України – Гербом, Прапором, Гімном. Із метою
популяризації державних символів України серед учнівської молоді вчителями
нашого закладу проводиться роз’яснювальна робота щодо шанобливого ставлення до
них, роз’яснення їх значення для розбудови держави. Бібліотекар
забезпечував проведення книжкових виставок про Гімн, Герб, Прапор України.
Всі проведені заходи були спрямовані на прищеплення учням гордості за свою
Батьківщину, любові до рідного краю, його славетних письменників, традицій, на
усвідомлення і знання прав людини, на розвиток кращих якостей громадянина.
Військово-патріотичний напрямок виховної роботи у 2024-2025 н.р.
знайшов відображення у проведенні виховних годин: : відзначення Дня захисника
Вітчизни, до Дня збройних сил України акція: «Подарунок солдату ЗСУ», урок
мужності «Дякуємо вам за мужність», до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру ,
інформаційні хвилини «Без права забуття»(5-9 кл.), виховна година «До Дня
Гідності та Свободи» (2-9 кл), до Дня
пам’яті жертв голодомору та політичних репресій було проведено інформаційну
хвилинку «Знаємо. Сумуємо. Пам’ятаємо» (5-9 кл), а також долучились до
Всеукраїнської акції «Запали свічку» (1-9 кл.), з нагоди Дня Соборності
відбулася урочиста лінійка «Україна – соборна країна», створили «живий ланцюг
єднання». Був проведений тематичний урок пам’яті «День пам’яті жертв
Голокосту», були проведенні години спілкування «Причини та наслідки трагедій
під Крутами», інформаційний дайджест «Героїв Крут-ніхто не забутий», декламація
віршів. Це виховує в учнів почуття патріотизму, згуртованості, вміння працювати
над поставленими завданнями, розвиває зосередженість, кмітливість, спритність,
а також брали участь у Всеукраїнській військово-патріотичній грі «Сокіл»
(«Джура») де зайняли 1 місце в територіальному етапі.
Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію
в проведенні протягом навчального року таких загальношкільних заходів як свято
Першого дзвоника, конкурс плакатів до Дня Миру «Діти миру- за мир», до Дня cвятого Миколая відбулось свято(1-4
кл.) та брали участь у виготовленні «оберегів для захисника» (5-9 кл.) ,
зустріли Новорічні свята, поринули в мандаринове паті (1-4 кл.), піжамна
вечірка (5-9 кл.), святкові постановки, розважальні програми, які готували
разом з педагогом-організатором (5-9кл.) . До дня Святого Валентина створили
святкову фотозону (6-9 кл.). Вчителі з нагоди дня народження Ліни Костенко
об’єдналися та декламували вірш. Проведені літературні вікторини, поетичні
хвилинки з нагоди річниці Кобзаря (5-9
кл.) , до Дня Вишиванки був проведений танцювальний флешмоб (1-9кл.), пройшов
дитячий марафон «Життя без насилля» із символічним флешмобом «Сонце в долонях»,
тематична руханка «Рух за добро»,
провели феєричне свято останнього дзвоника.
Знято відео до
Міжнародного дня рідної мови , проведений
флешмоб «Наша мова солов’їна». (5-9 кл.), тематична інтерактивна зустріч
до Міжнародного дня обіймів, взимку долучилися до акції «Допоможемо зимуючим
птахам» і «Годівничка для птахів» (1-4 кл.), до дня української хустки стали
учасниками флешмобу «Хустка – наш оберіг» (1-9 кл.).
У
2024-2025 н.р. у школі працювала шкільна організація учнівського самоврядування
«Шкільне містечко», яка допомагала вчителям у проведенні спортивно-масової,
культурно-інформаційної роботи. Активність проявляли члени учкому
Владислав Сліпенький, Якименко Євген, Левченко Максим, Якименко Аліна, Каріна Різник, Дарія Козина,
Костянтин Ванда, Голота Каріна, Корінна Альбіна, Хархота Володимир.
Слід
відзначити активну і добросовісну роботу у підготовці різних загальношкільних і
класних заходів таких учнів як Маслак Анастасія, Корінна Альбіна, Голота
Каріна, Семененко Анна, Ванда Костянтин.
Всі
заходи, проведені у Царичанській філії, були спрямовані на прищеплення
учням гордості за свою Батьківщину, любові до рідного краю, його традицій, на
усвідомлення і знання прав людини, на розвиток кращих якостей громадянина.
ІІІ.УЧАСНИКИ
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
На початок 2024-2025 н. р. в закладі було відкрито 9
класів, в які прийшли навчатися 119 учнів, а закінчили навчання 125
учнів, з них 61 учнів початкової ланки і 64 учнів 5-9 класів. Середня
наповнюваність класів даного навчального року становила 13,8 учня на клас.
Аналіз руху учнів упродовж навчального року свідчить про дієвість та
результативність зусиль педагогічного колективу щодо збереження шкільного
контингенту та забезпечення обов'язковості загальної середньої освіти. Протягом
навчального року з нашого закладу вибуло 17 учнів, а прибуло 17
учнів. Випущено із 9 класу 12 учнів. Підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів було проведено
на основі результатів І та ІІ семестрів із врахуванням результатів оцінювання.
Останній дзвоник,
вітання від педагогів та від випускників 4 і 9 класів прозвучали 30
травня 2025 року в очному режимі. Учні 4 та 9 класу звільнені від проходження
ДПА.
Моніторингові відстеження рівня якості та результативності викладання предметів
базових дисциплін у філії за 2024-2025 н. р. показали, що середній коефіцієнт
якості та результативності знань по філії складає відповідно 49% і 63%. Ці
показники вищі на 1% в порівнянні із минулим навчальним роком. На кінець
навчального року 4 учнів (6%) мали високий рівень
навчальних досягнень, 17 учнів (28%) мали достатній рівень навчальних
досягнень, 37 учнів (58%) мали середній рівень навчальних досягнень, 5
учні (8%) мали початковий рівень. За результатами річного
оцінювання 1 учениця 5 класу, 2 учениці 7 класу, 1 учениця 8 класу
нагороджені Похвальними листами.
Із 12 учнів 9 класу 3 випускників
цього навчального року планують продовжувати навчання у нашому ДПТНЗ
«Царичанський аграрний професійний ліцей» та 6 випускників планують
продовжувати навчання у Царичанському ліцеї, 1учень в Китайгородському ліцеї, 1
учениця в медичному коледжі.
Наш навчальний заклад забезпечений
кваліфікованими педагогічними кадрами. У І семестрі 2024-2025 навчального року
працювало 18 основних працівників, у тому числі завідувач філії, заступник
завідувача філії з навчально-виховної роботи, два асистенти вчителя, вихователь
ГПД, бібліотекар та 4 сумісники (вчителі музичного мистецтва, фізики,
української та зарубіжної літератури, учитель початкових класів). На кінець
навчального року у школі працювало 19 основних працівників та 4
сумісники. Педагогічні
працівники філії мають такі кваліфікаційні категорії: «спеціаліст вищої
категорії» - 6 (Білоус І.М., Іваніна Н.В.,
Ліщинська Р.В., Малига Т.В., Портянка А.В., Середа Н.Й., );
«спеціаліст І категорії» - 2 (Солдатова Ю.А., Липка А.М.). «спеціаліст ІІ
категорії» - 1 (Пиріг З.Г.). Педагогічне звання «вчитель-методист» має вчитель
математики Іваніна Н.В., а звання «старший учитель» мають Ліщинська Р.В.,
Малига Т.В., Середа Н.Й.
У 2025 році атестувалися Уразко
Володимир Петрович, вчитель трудового навчання, на
присвоєння кваліфікаційної категорії
«спеціаліст ІІ категорії», Солдатова Ю.А., завідувач Царичанської філії, на
присвоєння 14 тарифного розряду. Всі
педагогічні працівники пройшли курсову перепідготовку при КВНЗ «Дніпровська
академія неперервної освіти» із своїх предметів чи інших педагогічних тем,
необхідних для виконання педагогічної діяльності.
Роботу педагогічного
колективу було спрямовано на реалізацію та виконання таких завдань як
підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану; підвищення
теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних
працівників шляхом участі у різних тематичних
вебінарах та конференціях; реалізацію стратегії подолання освітніх
втрат, продовження роботи щодо забезпечення безпечних умов, охорони та
зміцнення здоров'я учнів; поширення передового педагогічного досвіду
працівників навчального закладу, створення умов для оволодіння педагогами
сучасними інноваційними методиками з метою підвищення результативності
навчально-виховного процесу.
У
нашій філії всі педагогічні працівники мають відповідну фахову освіту і
викладають предмети за своїми спеціальностями, виняток становлять такі
предмети, як основи здоров'я, етика, образотворче мистецтво.
ІV.УПРАВЛІННЯ
ТА ГРОМАДСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЗАКЛАДУ
Результати проведеного самоаналізу
системи управлінської діяльності (ІІ семестр 2024- 2025 навчальний рік)
засвідчили наступне. Школа ПРАЦЮЄ ВІДПОВІДНО до чітко сформульованої стратегії розвитку.
Стратегія визначає місію, візію та цілі діяльності закладу освіти, умови, які
необхідні для їхнього досягнення, пріоритети та кроки, які керівництво та
педагоги планують здійснити для досягнення визначених цілей відповідно до
принципів освіти та підготовки учнів до майбутнього життя. Стратегію розвитку
оприлюднено, вона доступна для батьків та інших зацікавлених осіб. Школа має
чіткий і реалістичний річний план роботи. Здійснюється аналіз виконання плану
за попередній навчальний рік. Всі компоненти річного плану є вимірюваними. До
його розроблення залучаються усі учасники освітнього процесу.
Керівництво закладу освіти постійно
вивчає потреби учнів та працівників закладу, готує і доводить до відома
засновника запити для задоволення потреб закладу освіти та відстежує їх
реалізацію. Керівництво враховує, наскільки матеріально-технічне та фінансове
забезпечення сприяє або зменшує можливості для досягнення цілей, закладених у
стратегії розвитку. Заклад освіти надає засновнику об’єктивну та актуальну
інформацію щодо своїх потреб. Керівництво школи систематично оцінює стан
матеріально-технічних умов для навчання. Відповідно до стратегії розвитку та у
співпраці із засновником заклад освіти підтримує такий стан матеріальних умов,
який забезпечує доступ до освіти кожному учневі відповідно до його
індивідуальних освітніх потреб.
Керівництво закладу освіти
відкрите до діалогу з учасниками освітнього процесу, постійно сприймає та
враховує їхні пропозиції. У закладі освіти спостерігається ефективна співпраця
та комунікація між керівником та його заступниками, іншими працівниками.
Налагоджено канали комунікації керівництва з іншими учасниками освітнього
процесу. Органи громадського самоврядування діють активно та ефективно,
допомагають керівництву вирішувати проблеми школи та ухвалювати раціональні
управлінські рішення.
V.МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА,
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА БАЗА ЗАКЛАДУ
Результати проведеного самоаналізу
освітнього середовища засвідчили наступне. Заклад освіти забезпечує в
приміщеннях та на території безпечні та комфортні умови для навчання і праці.
На території закладу діти почуваються безпечно і захищено. Озеленення території
створює приємний естетичний фон. У закладі освіти забезпечено комфортний
повітряно-тепловий режим, належне освітлення, облаштування та утримання
санітарних вузлів, дотримання питного режиму та інших аспектів забезпечення
безпеки та комфорту освітнього процесу. Усі навчальні кабінети та приміщення
обладнано відповідно до вимог законодавства та освітньої програми. Навчальні
кабінети забезпечуються інтерактивними засобами навчання та необхідним
навчальним обладнанням. Учасники освітнього процесу знають та дотримуються
вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, знають та
дотримуються правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Працівники
обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку чи раптового погіршення
стану здоров’я учасників освітнього процесу та вживають необхідних заходів у
подібних ситуаціях. Систематично проводяться бесіди з учнями. Педагогічні
працівники та керівництво у разі нещасного випадку діють відповідно до
визначеного порядку.
У цьому навчальному році наш заклад продовжував отримувати
фінансування від Царичанської селищної ради. За кошти громадського бюджету було
встановлено двері в їдальню, замінені змішувачі біля рукомийників ( 6 шт.),
придбано контейнери для сміття ( 5 шт.), встановлені настінні панелі на 1
поверсі, оформлена стіна на центральному вході в школу, придбано спортивну
форму для команд та спортивний інвентар ( баскетбольні і волейбольні м’ячі).
За спонсорські кошти придбали дві
стійки під мікрофони, гардіни в коридор ІІ поверху, жалюзі на 2 вікна в
харчоблок, закуплено новий посуд в
їдальню, придбано адаптер Wi-fi, гру "Дартс".
В укритті продовжуються ремонтні роботи
(замінені електролампи, облаштовано 1 окрему кімнату, штукатуряться стіни, буде
проведено фарбування стін та підлоги, буде створено окремі зони для
розвантаження та відпочинку учнів).
Новим напрямком роботи стала участь
учнів 5-9 класів в ШГБ, де на реалізацію
шкільних проектів (2 переможці) виділено
кошти на облаштування двох зон відпочинку. За спонсорські кошти було проведено
поточний ремонт 2 зон в рекреації ІІ
поверху.
Виходячи із
результатів навчально-виховного процесу у 2024-2025 н.р. Царичанська
філія надалі буде працювати над реалізацією таких основних проблем:
1)
Створення безпечних і комфортних умов
для всебічного розвитку школяра.
2)
Формування освіченої, креативної,
комунікабельної, фінансово-грамотної, національно свідомої, життєво і соціально
компетентної особистості.
3)
Створення безпечного освітнього
середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування).
4)
Збереження і зміцнення ментального,
фізичного і психічного здоров'я учнів.
5)
Забезпечення соціального захисту
дітей пільгових категорій.
6)
Впровадження
сучасних методик навчання (STEM, проєктне навчання)
7)
Формування
цифрової компетентності учнів і вчителів.
8)
Реалізація
взаємозв'язків і взаємовпливів: учитель-учень-родина.
9)
Виявлення, підтримка та розвиток
індивідуальних здібностей та нахилів учнів.
10)
Підготовка вчителя до професійної
діяльності шляхом оволодіння інноваційними методиками організації
навчально-виховного середовища, гуманістично-комунікативним стилем ділового
контактування з учнями, батьками, колегами, адміністрацією.
11)
Створення соціально-психологічного мікроклімату
в педагогічному та учнівському колективах.
12)
Партнерство з місцевими установами
та громадськими організаціями.
Отже, робота всіх учасників освітнього процесу спрямована на формування
компетентностей безпеки всіх учасників освітнього процесу, створення рівних, вільних
від насильства належних і безпечних умов здобуття освіти та організацію
безпечного освітнього середовища.