Залучення дітей до читання книг та відвідування
бібліотеки
Координує роботу активу Рада бібліотеки.
Робота з обдарованими дітьми поділяється на індивідуальну та
масову.
Індивідуальна робота
1) Бесіди :
- під час запису або видачі книг; - про прочитані книги; - рекомендації ; -
консультації
а) ознайомлення з фондом бібліотеки;
б) оволодіння бібліотечно-бібліографічною грамотністю;
в) користування довідковою літературою;
г) картотекою.
2) Допомога учням в доборі науково-методичної літератури під час підготовки до
участі науково-дослідницьких робіт, інтелектуальних конкурсах, предметних
олімпіадах, шкільному товаристві , МАН :
- складання індивідуальних списків;
- пошук найсучаснішої їнформації.
3) Складання індивідуальних планів читання для дітей за їх уподобаннями.
4) Бібліотечні огляди для груп (5-7чол.) біля виставок.
Інформаційна робота здійснюється з урахуванням можливостей сучасних технологій:
опанування інформаційних ресурсів (електронні каталоги , електронні публікації
).
Популяризація бібліотечного фонду проходить через
нетрадиційні форми виставок. Виставки – це наочна форма популяризації
книги. Вони у нас завжди інтерактивні і нетрадиційні за формою.
- виставка-сюрприз ,,Книгу берегти, життя її продовжити”.
- виставка-вернісаж ,,Т.Г. Шевченко-маляр”.
- виставка-ікебана ,,Образ осені в поезії Царичанських поетів’’.
- виставка-консультація ,,День цивільної оборони’’.
Також невід’ємною частиною такої роботи є традиційні форми проведення масових
заходів: акції; конкурси;свята.
Проведення акції ,,Книжковий рейд’’, мета якої залучення учнівського та
педагогічного колективів до роботи з виховання в учів бережливого ставлення до
підручника, науково-популярної та інш. літератури, поваги до праці людей, які
її створюють.
Проведення акції ,,Радість читання’’ з метою прищеплювання любові до книги і
читання.